duminică, 13 februarie 2011

Ziua indragostitilor - mass-uri

Ai grija de zambetul tau,de buzele tale,de sufletu meu... Ai grija de inima mea... Ai grija de noi si de dragostea noastra

As vrea sa fiu zapada, sa ma topesc pe trupul tau, sa ma evapor si sa ajung in cer,
sa le spun ingerilor ca si pe Pamant exista Raiul. Te iubesc!


Vreau sa iti acord premiul Mazgalici si ai castigat dreptul la o intalire cu mine cu
toate cheltuielile platite. Acum daca imi dai numele si nr de tel, ca sa te
contactez sa poti intra in posesia premiului

Am sa-ti spun un cuvant care doare : IUBIRE, pentru el exista remediu prin :
dragoste, incredere, devotament, sinceritate, suflet, iar pentru mine acest remediu
esti tu . .

Daca-i fi...

Daca-i fi..o lacrima in ochii mei nu as plange niciodata de frica sa nu te pierd.

Daca as fi...

Daca as fi o stea, as sfarsi deasupra ta. Daca as fi o picatura de apa, ti-as uda buzele tale dulci… Dar nu sunt decat o fiinta umana care te iubeste enorm!

Daca un strop de ploaie va atinge buzele tale, sa stii ca e o sarutare trimisa de la mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu