joi, 3 februarie 2011

Piratul si capitanul

Era odată un mare pirat şi acest pirat se distra punand întrebări încuietoare tuturor căpitanilor de pe vasele cucerite. Într-o zi, întalneşte o navă franceză şi, după ce o cucereşte, îl întreabă pe căpitan: - Auzi, căpitane, dacă-ţi dau două pachete de ţigări, tu cate ai fi în stare să fumezi? - Unul, răspuse acesta înspăimantat. - Maine vei fi decapitat, răspunse marele pirat. A doua oară, piratul întalni o navă britanică şi povestea se repetă din nou: - Căpitane, dacă îţi dau 3 sticle de whisky, tu cate ai vrea să bei? - Două, răspunse acesta. - Vei fi şi tu decapitat, nu ai dat un răspuns corect. A treia oară, întalneşte o navă fără drapel şi, după ce o cucereşte, întreabă de căpitan, căci acesta nu a participat la luptă. Un prizonier îi spune despre căpitan că stă beat în magazia corabiei. Ducandu-se acolo, piratul îi spune: - Măi căpitane, să ştii că ţi-am cucerit corabia, ţi-am luat comorile, oamenii tăi sunt prizonieri acum... Dar căpitanul: - Hac, măi, să ştii că-mi eşti simpatic! - Uite, căpitane, am aici un pachet de ţigări, dacă ţi le dau, tu cate fumezi? îl întrebă piratul. - Hac, două, că am şi io unul, spune căpitanul, scoţand un pachet din buzunar. - Bravo, căpitane! Dar dacă-ţi dau 2 sticle de whisky, tu cate bei? - Trei, că am şi io una la mine! zice căpitanul. - Da' uite că am aici 3 neveste, cu cate ai fi în stare să faci dragoste? Căpitanul zice tacticos: - Patru. - Cum, căpitane, că sunt numai trei? - Păi nu ţi-am spus că-mi eşti simpatic?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu