luni, 14 februarie 2011

Blonda si rasplata

Un şofer mai sărac cu duhul şi mai în vârstă mergea cu camionul de la Bucureşti spre Timişoara. Tot mergând el, pe la intrarea în Cluj, o blondă marfă îi face cu mâna să oprească.
Opreşte şi blonda îi zice dacă poate să o ducă la Timişoara. Bun, se suie blonda în camion, ajung ei la Timişoara. Acolo blonda îi zice:
- Uite mai, fiindcă m-ai ajutat atâta, eu zic să te răsplătesc într-un fel. Cum bani nu am la mine, haide să o facem.
- Domnişoară, eu sunt om bătrân, nu mă mai ţin brăcinarii să o fac şi p-asta.
Ehe, până la urmă, se dezbracă blonda şi şoferul nostru i-o trage cu chiu cu vai, vădit nesatisfăcut. Blonda atunci zice:
- Auzi, uite, ca să mă recompensez faţă de tine şi fiindcă nu a fost aşa de nemaipomenit, eu zic să mi-o dai şi sus.
- Apăi domnişoară, nu se poate, spuse şoferul uitându-se către camion, că sus am nişte butoaie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu