joi, 10 februarie 2011

Statusuri ziua indragostitilor

Spune-mi unde esti, sa stiu unde sa caut! Spune-mi ce visezi, sa stiu ce sa iti dau!
Spune-mi pe cine doresti, sa stiu cine trebuie sa fiu! Spune-mi ca ma iubesti!

Ai grija de zambetul tau,de buzele tale,de sufletu meu… Ai grija de inima mea… Ai grija de noi si de dragostea noastra

As vrea sa fiu zapada, sa ma topesc pe trupul tau, sa ma evapor si sa ajung in cer,sa le spun ingerilor ca si pe Pamant exista Raiul. Te iubesc!

Sm sa-ti spun un cuvant care doare : IUBIRE, pentru el exista remediu prin :dragoste, incredere, devotament, sinceritate, suflet, iar pentru mine acest remediu
esti tu . .

Daca as putea sa rearanjez alfabetul, as pune tu si eu impreuna

Intr-o zi ma vei intreba ce e mai important pt mine:tu sau viata?Eu voi spune ca viata,iar tu te vei supara dar fara sa-ti dai seama ca pt mine tu esti viata!

Sa nu crezi ca poti stabili cursul iubirii, caci ea, daca te considera vrednic, iti va indrepta ea cursul!…

Te iubesc ca-n prima zi, cand raze de soare aurii, cadeaua usor purtate de vant, asupra noastra pe Pamant.

Atunci cand cerul este acoperit de nori, nu putem vedea soarele, dar stim ca exista. As vrea sa fie la fel si cu noi doi. Nu ne vom putea vedea intotdeauna, dar vom exista intotdeauna unul pentru celalalt.www.m

Iubire fara sarut
E un lucru neplacut
E ca cerul fara luna
E un clopot ce nu suna!www.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu