joi, 3 februarie 2011

Cu nevasta

Un tip agaţă o gagică şi, neavand unde s-o ducă, o duce în boscheţii din parcul apropiat. Fără prea multe ezitări, se apucă şi i-o trage cu năduf. Gagica: - Mai vreau! I-o mai trage o dată, dar la final tipa vine cu aceeaşi solicitare... Mai repetă bietul om treaba de încă 4-5 ori, cu acelaşi rezultat! De-abia ţinandu-se pe picioare, îi zice să-l lase, să facă pe alee un tur, două, să mai respire şi se va întoarce să o ia de la capăt. Pe aleile de noapte, pustii, ale parcului zăreşte un trecător singuratic: - Omule, stai puţin să-ţi spun ceva. Uite, am cunoscut o tipă, am venit cu ea pana aici, am făcut treaba de 6 ori... nu mai pot, ajută-mă, vino tu în locul meu, că tot e întuneric şi nu se prinde... Nu te superi, aşa, ca între bărbaţi. - E bună gagica? - Bună, bună şi ştie şi de toate... Se duce trecătorul în boscheţi, se pune temeinic pe treabă, cand apare un miliţian cu o lanternă: - Aaaa... v-am prins... Ce faci aici? - Păi... îmi f*t nevasta... - A, scuzaţi... n-am ştiut... - Păi... nici eu pana n-aţi aprins lanterna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu