joi, 3 februarie 2011

Ciclul

Un tip racoleaza o tipa. O plateste si intra intr-o camera de motel unde, in timp ce tipul facea dusul de rigoare, tipa constata cu stupoare ca e in acea perioada a lunii... - Ce ma fac? Am primit banii... tipul e chiar dragut... as vrea si eu... o sa sting lumina si n-o sa-si dea seama. Cand se va trezi, eu voi fi demult plecata. Zis si facut. Dupa o noapte furtunoasa, plina de sex, tipul se trezeste si langa el era o balta mare de sange si tipa nicaieri... - Am omorat-o! Se duce sa-si verifice pistolul... acesta avea toate gloantele... - Am taiat-o cu cutitul! Verifica in bucatarie cutitul,acesta fara urme de sange... - Am taiat-o cu lama! Merge in baie, verifica aparatul de barbierit... intact. Cand ridica capul si se vede in oglinda, striga: - AM MANCAT-O!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu