joi, 7 octombrie 2010

Femeile sunt diferite. Nu vă puneţi cu ele.

CIA caută să angajeze un agent-asasin. După multe interviuri, teste etc.
rămân 3 finalişti pentru post: doi bărbaţi şi o
femeie.
Pentru testul final, primul bărbat este dus
lângă o uşă de metal, i se dă un pistol şi i se
spune:
„Trebuie să ştim dacă poţi îndeplini orice
misiune, indiferent de circumstanţe. Dincolo
de această uşă se află soţia ta, aşezată pe un
scaun. Ucide-o!!!“
Bărbatul spune:
„Glumiţi!!! Nu mi-aş putea ucide
nevasta!!!“
„Atunci nu eşti potrivit pentru post, la revedere“.
Al doilea bărbat primeşte instrucţiunile, ia pistolul, intră în cameră şi, după
cinci minute de linişte, iese afară cu ochii în lacrimi şi spune: „Am încercat,
dar mi-e imposibil să-mi ucid nevasta, îmi pare rău...“.
Vine rândul femeii. I se spune că trebuie să-şi ucidă bărbatul, ia pistolul,
intră în cameră şi imediat se aud mai multe împuşcături, apoi strigăte,
trosnete, lovituri în pereţi. După câteva minute, se face linişte, iar femeia iese
pe uşă, ştergându-se de transpiraţie:
„Pistolul pe care mi l-aţi dat era încărcat cu gloanţe oarbe, aşa că a trebuit
să-l omor cu scaunul“.
Morala: Femeile sunt diferite. Nu vă puneţi cu ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu