luni, 11 octombrie 2010

Din ce sunt facuti copii ?

Merge Bula la scoala si profesoara le zice tuturor elevilor ca au pt acasa o tema.
Bula: - Ce tema?
Profesoara: - Sa intrebati parinti din ce sunt facuti copiii.
Merge Bula acasa si o intreaba pe maica-sa:
- Mama, din ce sunt facuti copiii?
- Nu iti spun Bula, ca e prostie...
Merge la taicasu:
- Tata, din ce sunt facuti copii?
Taica-su se rusineaza si nu ii spune.
Bula, nervos, merge la bunicul sau si il intreaba:
- Bunicule,din ce sunt facuti copiii?
Bunicul, senil, raspunde:
- Dintr-o portocala.......
Merge Bula la magazin si isi cumpara o portocala inainte de a merge la scoala.
Intra in clasa si profesoara ii intreaba pe elevi:
-Care si-a facut tema?
Bula cu mana pe sus: - Eu, eu!!
Profesoara: - Arat-o!
Bula: - Stai sa o scot!
Profesoara: - Lasa Bula ca mi-o arati dupa ore, cand suntem singuri!
Dupa ore Bula se intalneste cu profesoara, care ii zice:
- Acum poti sa mi-o arati ca suntem singuri!
- Dar nu o mai am, ca i-am dat-o unei fete sa o suga ca i-a fost rau!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu