marți, 4 ianuarie 2011

Probleme cu Blowjob-ul

Ziarul National a facut urmatorul sondaj in randul vedetelor autohtone...
"Pentru tonifierea muschilor gatului, ati folosit blowjob la sala de fitness?"

1.Andreea Banica-blondy
"Am doar 25 de ani, nu am nevoie"
"N-am auzit de blowjob, n-am folosit niciodata. Deocamdata sunt tanara, nu am nevoie. Poate pe la 30-35 de ani..."

2.Betty-Etnic
"Auzisem eu ca se lucreaza cumva si muschii astia..."
"Auzisem eu ca se lucreaza cumva si muschii astia, dar nu stiam ca se cheama blowjob"

3.Madalina Manole
"Eu lucrez doar cu greutati mici"
"Am bicicleta acasa si un stepper. Nu ma intereseaza blowjob"

4.Raluca-Bambi
"Daca o sa incerc si o sa imi placa...."
"Acum nu am timp, sunt in sesiune. De blowjob nu am auzit, dar daca o sa imi placa o sa il folosesc cu siguranta"

5.Laura Andresan
"Zonele unde am eu nevoie sunt fundul si abdomenul"

6.Ana Maria - Demmo
"Nu stiu cu ce se manaca..."
"Nu stiu ce e blowjob, dar imi suna a farsa.Ceva in genul: hai sa vedem care-i cea mai proasta vedeta"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu