vineri, 7 ianuarie 2011

Povestiri din somn

Vara asta am fost la vanatoare de ratze cu tata. Dupa vreo doua ore de stat cu pusca in mana m-am plictisit pentru k nu era nici o ratza pe cer. Asa k am adus o oglinda pe care am pus-o in mijlocul campului! Ce credeti k s-a intamplat?! Am omorat vreo 20 de ratze... Faza e ca ratzzele aterizau in mijlocul campului si se opreau in fata oglinzii k sa se uite in ea cat de frumoase sunt si atunci eu le impuscam! Dupa vanatoare m-am plictisit si m-am dus sa ma plimb prin padure. In timp ce mergeam m-am impiedicat de ceva. Dupa ce m-am ridicat de jos m-am uitat sa vad de ce ma impiedicasem: era ceva din otel... Asa k am inceput sa sap. Dupa vreo 3 ore de sapaturi, am dezgropat un tanc. Curios fiind am intrat in el si spre mirarea mea erau 2 scheleti inauntru, dar asta nu-i nimic. Unul avea in mana o tigara care fumiga, iar celalat o ceasca de cafea din care ieseau aburi!
Asa da vanatoare.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu