joi, 6 ianuarie 2011

Perle de prin armata

Nu v-am spus, dar va repet... Tineti arma doar cu teava spre poligon.

-Soldat, de ce parasesti unitatea?
-Ordin verbal de la domnul comandant!
-Sa-l vad!

-Daca nu bateti cum trebuie pasul de defilare va tin in soare pana maine dimineata!!

Volanul serveste pentru cotire la dreapta, la stanga si in alte directii.

Luati Constitutia si copiati-o pe de rost.

Toti cei ce lipsesc sa se adune intr-o coloana.

Comandantul catre ostasi:
Meningita e o boala foartea grea. Dupa ea sau mori sau devii prost. Eu cu fratele meu am fost bolnavi. El a murit, dar eu am avut noroc.

Mai intai o sa treaca oamenii, apoi vom trece noi.

Aveti grija la pragul ala de sus. Daca va dati cu capul de el ramaneti prosti pe toata viata. Eu am dat de trei ori si stiu cum e...

Sa nu mai prind picior de soldat nebarbierit prin unitate!

Dupa dus: V-ati parfumat ca niste curve! Numai nevasta-mea si fiica-mea se mai parfumeaza asa.

Bagati la tartacuta, regulamentul nu poate fi incalcat absolut niciodata, cu exceptia situatiilor prevazute de regulament!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu