duminică, 14 februarie 2010

Statusuri pt. mess

Cand eram mic si mergeam la nunta, toate babele ma luau de obraz si ziceau "Lasa ca si tu urmezi!". Acum m-am facut mare si la fiecare inmormantare le iau pe babe de obraz si le zic: "Asa, ca si tu urmezi!"

Un coleg de serviciu a castigat o excursie in China. Acum e acolo si incearca sa castige o excursie inapoi.

I-am spus psihiatrului ca toata lumea ma uraste. Mi-a zis ca nu-i adevarat - nu ma cunoaste toata lumea.

Cand voi muri, vreau sa mor linistit in somn, ca si bunica. Nu vreau sa mor ca tipand ca ceilalti pasageri din masina.

Cand eram mic eram obisnuit sa-i fac cu mana domnului politist. Acuma m-am zgarcit... ii arat doar un deget.

Cum poti face misto de un orb? Mutanu-le mobila.

Vocile din cap imi vorbesc iar... Nu-nteleg nimic - e-n spaniola.

Mut dintii. Pret avantajos.

Stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj.

Munca nu a omorat niciodata pe nimeni... Dar de ce sa risc?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu